مصاحبه آرشیو خبر ها
کونته مانند فرگوسن اسـت

کونته مانند فرگوسن اسـت

جانلوئیجی بوفون ، دروازه بان با تجربه بیانکونری در مصاحبه خود از شباهت کونته و فرگوسن گفت و ابراز امیدواری کرد که کونته مدت ها در یووه بماند .

" بسیاری از کسانی که فوتبال ما را دنبال می کنند آنتونیو کونته را با فرگوسن مقایسه می کنند و حتی خیلی ها او را با این لقب صدا می زنند . زیرا فکر می کنند که او هم مانند سر الکس مدت ها در تیمش خواهد ماند "

" من هم با کسانی که همچین نظری را درباره کونته دارند موافق هستم و او را اینچنین می دانم . کونته مربی مانند فرگوسن است و اعتقاد دارم که او مانند فرگوسن ویژگی هایی کاملا خاص و منحصر بفرد برای اداره یوونتوس و مدیریت در این تیم دارد "

" کونته مربی است که تحول ایجاد کرده و توانسته بار دیگر یوونتوس را به چیزی که به آن تعلق دارد برساند "

" به نظرم او مربی کامل و مناسب برای اجرای درست برنامه های یوونتوس است و با تعاملی دقیق با بازیکنان و مدیران ِ تیم و دانش ِ بالا در این راه موفق بوده "

" چیزی که من اطمینان دارم این است که کونته در ادامه باز هم با یووه پیشرفت خواهد کرد و با کمک همه بازیکنان افتخار آفرینی خود را ادامه خواهد داد . من اطمینان دارم که او در آینده با قدرتی بیشتر در رقابت های پیش ِ رو آماده خواهد شد و شایستگی های خود را با کسب ِ موفقیت ، بیشتر اثبات خواهد کرد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: